Tuesday, March 3, 2015

A Happy Hello

За едно весело и щастливо здравей,се отбивам днес да ви кажа!Поредното платно в Микс Медия ,специално за Картишоците ! Много се радвам,че Кат удължи срока и мога да се включа ! Идеята е разкошна ,а и участията са Уникални !
Ето и моята ,с пролетно настроение ,което и мен ме е обзело ;)
Много розова и момичешка ,с цветя и птици /къде без тях/.А тук някой наднича и ви казва ЗДРАВЕЙ !
Твърдо бях решила,че сама ще си направя момичето,точно в стила на медия куклите,рязах косичка,ръчичка,рокличка,голяма зарибявка и ето това успях да направя...толкова мога с рисуването /едни дълги мигли за разкош,да не е съвсем безлично/.
За първи път полагам хартии върху платно и отново ще го направя със сигурност.Получи се ,само дето чакането му е много. Гесо домашно по рецептата на Катето и акрилни боички за фона.Момичето е оцветено с копици.
Малко дървени елементи минати с гесо и златисти акрилни бои в две тоналности,кракле на Тим Холц ,надписче с топъл ембосинг и малки точици които са от найлонов плик от луковици...прибран ,че може да потрябва и ето ;)
И един малък дундьо за настроение .
Радвам се ,че опитах и знам със сигурност ,че това няма да е единственото платно.Имах едни опасения ,че като е на дървена рамка и в средата няма да се работи лесно,но нищо подобно.
Желая ви прекрасен ден и до нови срещи !
Честит празник на всички !
 

10 comments:

  1. Иве и аз се радвам, че опита и донесе толкова свежест и пролетно настроение в играта. Харесва ми всичко- от розовичкото до скритата девойка и Дунд ьото в ъгъла. И най-вече закачливото настроение.

    ReplyDelete
  2. Кат ,а аз се радвам,че ме предизвика да опитам и това! Благодаря!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Иренка,ти ме запали с клипчетата на Габриеле...изгледах май всичко ;)

      Delete
  4. Страхотийка! Много е красиво, браво! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Рали,като знам ти какви ги твориш,от твоята уста си е комплимент ,благодаря !

      Delete
  5. Който го може си го може и това си е!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тече,не ме изчервявай ...благодаря ти ,а теб кога ще те видя в това ,давай и ще разбереш какво удоволствие е да се омажеш с боички :)

      Delete
  6. Много свежо, пролетно и закачливо с тези нежни цветове!Пък девойката ,надникнала срамежливо зад дървото, е страхотна идея!Много ми харесва:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Поли,благодаря ,идеята бе да е пролетно,че ми омръзна вече тази зима ;)

      Delete