Monday, May 20, 2013

Spots and/or Stripes

Привет,отново дойде време за предизвикателство.В следващите две седмици ви каним в Card Mania да ни покажете вашето хартиено творение с точки и/или/раета.Аз реших да подходя малко по-различно този път и използвах един кашон,на който обелих/но не съвсем/горния пласт,направих си рамка и така 4 пъти...раетата са пълна импровизация,но пък многопластови ;)
Оцветявах върху син картон и  съм доволна че постигнах белия цвят на маргаритките,така че и с акварели може да се направят комбинации,за които даже не сте и предполагали.Доста се чудех с тази картинка  и накрая реших да пробвам.

Между картонените пластове,сложих доста листенца и няколко цветчета,за да наподобява горска поляна скрила в себе си едно гласовито малко пухкаво създание,чувате ли го...

На гърба го подсилих с още един пласт картон и малка сиджимка и ето една импровизирана мини картинка за стената....Още не е намерила собственика си ,но и това ще стане някой ден.
Печатчето ми е от нашите любезни спонсори : Robin's Fetish,които ще направят подарък 5 дигитални печата.
И разбира се ,постояния ни спонсор ,който ще даде ваучер,на един късметлия.
Тук е момента,да ви кажа че предното предизвикателство,много ама много ни затрудни при избора на топ проект,бяхте невероятни и за мен бе истинско удоволствие да се потопя във вашите проекти.
Очаквам ви отново и ви желая прекрасна и усмихната седмица!
Ива


6 comments:

  1. Много е сладка, Иве! <3 Много ми харесва хрумката да оцветяваш върху син картон! Много оригинално и ти се е получило много сладко! <3 :))) Листенцата, надникващи из отделните слоеве картон са страхотни! Браво за цялостното изпълнение! <3 :)))

    ReplyDelete
  2. Прекрасна цветова комбинация!

    ReplyDelete
  3. Много красива е станала! Направо не мога да повярвам, че си направила тези разкошни маргаритки върху син картон! :))) И е станала супер многопластова!

    ReplyDelete
  4. Много пролетна, Иве и много красива! Поздрави!

    ReplyDelete
  5. Много красива пролет си си спретнала! А това, че си оцветявала върху син картон направо ме разби! Страхотно ти се е получило!

    ReplyDelete
  6. Станало е супер! Това пиленце ми е много познато от някъде, но не мога и не мога да се сетя...Все апк - пластовете с листенцата са сууупер!

    ReplyDelete