Monday, February 25, 2013

25.02.213 Fairies or butterflies

Кой не обича пеперуди -тези феерични творения на природата,които се прераждат за да ни радват или феите- онези загадъчни създания,които се крият от хорските очи,но носят в себе си силата на магията.За тях искаме да ви разкажем този път в Card Mania.Заповядайте при нас ,в следващите две седмици ще очакваме да ни покажете какво сте сътворили и вие :С феи или пеперуди избора е ваш,разкажете ни вашата приказка.
Моето предложение е с тази невероятна Тифани,която толкова харесвам.

Този път предизвиках и себе си,исках да е нещо ново и различно,заложих на цветова комбинация която ми се стори много фейска,а и страхотно се допълни в преливането на цветовете по крилцата й-минах ги и с кракле ефекта на Тим Холц.И колкото повече налитам на копиците,толкова повече ми се оцветява с акварели,не съм сигурна дали някога бих се отказала от тях,но и в тази картичка съм ползвала отново смесеното оцветяване,крилцата трябваше да станат ефирни и малко прозрачни и....акварелите си дойдоха на помощ :)Любезните ни спонсори тази седмица са Milk'n Coffe ,които ще подарят на един късметлия 3 дигитални печата.

Дизайнерската хартия ми е подарък от Кали и я използвах изцяло,нищичко не остана :)
Ето за това преливане става дума,прекрасно се получава с акварелите и наистина крилцата имат някаква ефирност.Очакваме и вашето участие с нетърпение,забавлявайте се с нас в Card Mania.

6 comments:

  1. Иве феичката е вълшебна.Знаеш как да постигаш това което търсиш!Поздравявам те:)
    Какво точно кракле използваш,че аз все не попадам на подходящото?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://rangerink.com/?product=inkssentials%E2%84%A2-crackle-accents%E2%84%A2 Снеже ето това ползвам върху хартия,благодаря ти мила !!!

      Delete
  2. Наистина прекрасни, ефирни криле. Много ми харесва как точно те са разкошният ефектен фокус на прекрасната ти картичка :)ххх

    ReplyDelete
  3. Иве, след всички прекрасни проекти, които видях, и на мен Тифани ми стана любимка! <3 :) Наистина страхотно се е получило преливането! Много красиви цветове, браво! :)

    ReplyDelete
  4. Иве, много нежност има тук, пеперуди, феички, кой не обича:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ви момичета,сега е ваш ред!Ще се радвам да ви видя в Card Mania!

      Delete