Wednesday, April 11, 2012

Люляк съм...

Аз съм само цвят лилав...Припявах си докато правих първата си покана ,за едни сладури,които искаха да е в лилаво ,това е покана за кумуване и честно да си призная бях доста притеснена дали ще се справя.Харесах резултата и го споделям с вас.


Тук е момента и да благодаря на една много талантлива дама,която се е скрила зад едно лилаво облаче и пръска вдъхновение с такава сила,че ме зарази.Благодаря ти Вили,за всичките усмивки и положителни емоции,които изпитах чрез теб и благодарение на теб.Благодаря и за подаръчето,което влезе в пълна сила,а на всички вас които гласувахте за мен благодаря от сърце.
Разделям се с люляков аромат и пожелание за едни прекрасни празнични дни,повече усмивки и топли мигове с любими хора!
Ива

9 comments:

  1. Иве,чудесна люлякова покана!Хареса ми вплетените мъниста и камъни в нежната мрежа!Пожелавам и на теб хубави празници!

    ReplyDelete
  2. Много нежна и ефирна,много ми харесва!Хубави празнични дни и на теб! :)

    ReplyDelete
  3. Нежно люляково очарование!Поздрави!

    ReplyDelete
  4. Иве, невероятно хубава е станала! Разбирам притесненията ти, но смятам, че крайния резултат е перфектен, много нежен и красив и че сега можеш заслужено да му се наслаждаваш!

    ReplyDelete
  5. Чудесно си се справила, толкова е нежна и красива, че със сигурност ще се хареса!

    ReplyDelete
  6. Чудна лилава покана, много красива е станала!

    ReplyDelete
  7. Иве чудесна е поканата!Много е романтична и нежна, сигурна съм че ще се хареса. Поздрави!

    ReplyDelete
  8. Много нежност и красота има в тази покана, Иве! А цвета е сред любимите ми! Поздрави!

    ReplyDelete
  9. Невероятна е поканата, много е нежна и в любимото лилаво:) На такава покана няма как да се откаже :)

    ReplyDelete