Saturday, October 8, 2011

Вечерна изненада....

Вчера прибирайки се по-късна доба,бях толкова приятно изненадана.В пощата ме чакаше писъмце...
Благодаря ти,Дел!
Толкова красива градинка ,на живо с нейната запазена марка-ръчна хартия и хербарий.Уникална картичка,напълни ми душата !Сега си давам сметка,че никога фотоапарата не може да замени ,това което виждат очите,но не мога да не го споделя с вас хартиени фурии...
Прекрасната градинка,която днес вече е на бюрото ми ,със сърдечните пожелания от Дел и подаръчето,което е на врата ми :)
Ако може да ми видете усмивката,ще разберете колко съм щастлива!В живота човек ако иска,може да намери удоволствие и щастие от всяко едно нещо,аз никога не се отказвам да се усмихвам на жеста,на думите,на доброто намерение и колкото по-често го правим,толкова по лесно го намираме /или щастието намира нас/.
Дел,благодаря ти много!
Усмихна ме,изненада ме,зарадва ме и се надявам ти също да си винаги усмихната,щастлива и намираща поводите за това!
С поздрав:
Ива

4 comments:

  1. Щастливка! Наистина хартията на *Дел* е неповторима!

    ReplyDelete
  2. Страхотни са, честито!

    ReplyDelete
  3. Иве, удоволствието е мое, а сега е още по-голямо, след като знам, че усмивка е озарила лицето ти! И моето сега е с широка усмивка! :):):)

    ReplyDelete
  4. Страхотна изненада! Наистина и картичката, и хартията са уникални! Нека все повече такива усмивки да озаряват лицето ти!

    ReplyDelete