Friday, May 6, 2011

Мъничко полезничко....

Здравейте мили дами,
Днес ще ви покажа едно лесно за приложение уроче,с което може да уползотворите всички малки ,непотребни или скучни листчета.Набора от материали е изключително икономичен:
Първо "скучното "листче
После си избирате печатче и цвят/в случая избрах тюркоаз,не толкова за контраст,колкото да  допълни основния цвят/.


И започвате......Всичко е въпрос на фантазия и лична преценка,но резултата ми хареса и режих да го споделя с вас..

Малките пеперуди съм ги отпечатала няколко пъти,да запълня празнините

Минах ръбовете  с мастилото и малко хоризонтални черти за разкош и това ми са новите листчета :)

Дано съм била полезна,на мен лично цветово ми харесва,скоро очаквайте да публикувам и някоя картичка с новите листчета....хи..хи.Урок такъв има и в един руски сайт,но там са професионалисти и с тях аз не мога да се меря,но това пък си е мое и  със скромни материали!
Весели празници!
На всички именници -здраве и късмет !

9 comments:

  1. Страхотно е урочето, Иве. Благодаря ти за идеята :-)

    ReplyDelete
  2. Ив чудно ти се е получило:)))Аз в най-скоро време ще го пробвам това и ще покажа и аз какво съм сътворила:)))Благодаря ти мила за урока:)))

    ReplyDelete
  3. Браво Иве, много интересно и доста полезно. Имала си вдъхновение-заразително е:)

    ReplyDelete
  4. Резултата е много хубав!Благодаря ,че го сподели с нас!

    ReplyDelete
  5. Много хубаво и полезно!

    ReplyDelete
  6. Благодаря! Ще опитам някой път. :)

    ReplyDelete
  7. Много сладко и чудесно в това синьото!

    ReplyDelete
  8. Благодаря ви ,момичета!Надявам се да съм ви дала някаква идея и за вашите листчета :)

    ReplyDelete
  9. Супер е! И аз използвам същата техника като теб. Дори напоследък се хващам, че ми се иска аз да си направя фона, а не да ползвам готовите дизайнерски хартии....

    ReplyDelete